fredag den 12. februar 2010

Info om denne blog

Denne blog, kommer som navnet signalere, til at handle om Marketing og i særdeleshed om nyheder og nye spændende sider på nettet. Som læser vil jeg gøre mit bedste for at give dig, nyheder, nye virale videoer og andet som ikke har modtaget så meget opmærksomhed. Så denne blog, forhåbentlig, kan være et godt supplement.

Men hvem er personen egentlig, som skriver denne blog?
Jamen jeg er kort fortalt en gut på 25 år, som er i gang med sit speciale på cand.merc EMF (økonomisk markedsføring), som har en stor interesse inden for marketing. Jeg har på min kandidat haft alle de Marketing fag, som har været muligt og har samtidig brugt min sommerferie på Harvard, hvor jeg læste Int. Marketing. Derudover arbejder jeg med search marketing. Jeg elsker at følge med i alt hvad der er nyt, især indenfor Marketing.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar